بازنمایی خود در گفت و گوهای رادیویی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

در دهه های اخیر فروم های مشارکتی رسانه ای هدف سرمایه گذاری های اجتماعی پایدار بوده اند. این فروم ها احساس در صحنه بودن را به مخاطب می دهند و بدین وسیله حداقل تصور از دسترسی به رسانه های جمعی را خلق می کنند.

مطالعات اخیری که در همین زمینه به این موضوع توجه کرده اند عبارتند از: نامه به سردبیر، گفت و گوهای تلویزیونی، گفت و گوهای رادیویی، سیاست گذاری های عمومی آنن برگ، 1996؛ کریتندن، و اخیراً اینترنت که تقریبا ناچیزند و به همین علت هم هنوز در مورد تفسیر معنا و میزان مشارکت مخاطبان در فروم رسانه ای دغدغه ها و نگرانی هایی وجود دارد.

بازنمایی خود در گفت و گوهای رادیویی

درباره ما

در دنیای پر رقایت رسانه ای کنونی، حفظ جایگاه رادیو به عنوان رسانه ای ماندگار از اهمیت زیادی برخوردار است. از سویی تبادل نظر و ارتباط سازنده میان صاحب نظران حوزه رادیو به منظور شناخت چالش های پیش روی رادیو و یافتن راهکارهایی برای مقابله با آنها از جمله موضوعاتی بود که برگزاری اجلاس جهانی رادیو را ضروری نمود و در این راستا معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران تاکنون ۵ دوره از اجلاس جهانی رادیو را برگزار کرده و ششمین اجلاس را نیز در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد کرد.

اهداف

۱. حفظ و ارتقای جایگاه رادیو در سپهر رسانه ای

۲. ایجاد اجتماع منسجم اندیشمندان برای توسعه آینده رادیو

۳. مطرح سازی نقش رادیو در عصر جهانی شدن

۴. تقویت  و انسجام بنیان علمی رادیو

ماموریت

۱. شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های رسانه رادیو

۲. برقراری تعامل میان اندیشمندان رادیو

۳. تبادل اندیشه و تفکر علمی میان مشارکت کننده ها

۴. تقدیر از طرح ها و ایده های نوین در عرصه رادیو

۵. ایجاد انگیزه لازم در فعالان حوزه برنامه سازی

کلیه حقوق برای سازمان صدا و سیما محفوظ است